|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| är ute efter en fin sådan dock ej cab. Någon som känner till någon som lurar på att sälja? | |
|
Denna: Länk Vet inget om bilen men kanske värd att kolla upp. M3 E30Länk |
|
| Håller på med denne herre men han har lovat bort den tydligen :( Väntar på om den personen skall ha den bara.... haft den i 20år denna ägare! Verkar vara rätt bil. Hoppas den andre inte ska ha den bara | |
|
Ställ frågan på m3e30.se också! M3 E30Länk |
|
|
Jag är också sugen på en M3 E30 och den som det länkats till verkar definitivt vara rätt bil, hoppas det löser sig och att du får köpa den Organ, jag ska vänta ett tag så jag blir av med lite andra bilar först, vill ju ha inomhus-plats till pärlorna. /Micke Länk |
|
|
Har du pengarna och verkligen vill ha bilen så bjud mer än den andra killen så släpper han den kanske till dig. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Hej Min kollega skall sälja sitt,han har haft den nu i 5 år ågeran innan var också en anna kollaga som hade den runt 4-5år toppen skick e30 M3 |
|
|
Hej vill tillägga att bilen är inte på försäljning, på nån hemsida vet bara att han går i tankarana att sälja den. |
|
| Jag förstår inte att någon ens vill sälja sin m3 e30, den enda giltiga orsaken borde vara att man redan har köpt en till och inte har plats med två ;-). | |
|
Tror den här är till salu fortfarande: Länk Den har varit ute på blocket tidigare. /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| tack ska ni ha grabbar.... Har en på G nu! Ska hämta den imorgon och ett avslöjande är att det är en av de exemplar ni föreslagit :) | |
|
Så då blir det den diamantsvarta då... ;) ///BMW - Was sonst! |
|
| För kännedom då så så ville min polare ha runt 115tusen hänna röd 10100mil | |
|
catch_me: Kan du be om lite mer information om bilen av din kollega. Han får gärna kontakt mig direkt! München |
|
|
Organ, känner till en svensksåld -90:a (vit med rött skinn). Har inte sett den själv men den ska vara fin och ägaren är nogrann och seriös med sina bilar. Skicka ett PM om du är seriöst intresserad. |
|
|
Munchen skall kolla med honom jag ringde till honom igår efter jag såg detta inlägget men fick inte tag på honom.Maila ditt adress till mig så ska jag försöka se till att han kontaktar dig. kadir_.a@hotmail.com |
|
| BjörnB: som jag skrev tidigare i tråden så hämtar vi pärlan om ca en timme! Men stort tack ändå. | |
|
Najs! Bilder och info tack! M3 E30Länk |
|
|
Jasså Organ, de blir en sån nu ;) kan ju inte klandra dig då de i särklass, är bland dom mest brutala och snygaste karoser som set dagens ljus =) Lycka till. MVH Fredrik |
|
| Fricke: Det är inte riktigt som du tror ;) | |
|
"trnce: Jag förstår inte att någon ens vill sälja sin m3 e30, den enda giltiga orsaken borde vara att man redan har köpt en till och inte har plats med två ;-). " Helrätt, en annan anledning kan ju vara om man kanske försöker skramla till en en Evo modell ;-) -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.