|
|
|
|---|---|
| hej undrar vad en e30 b6 alpina 3.5 -89 utan papper kan vara värd bilen är i gott skick o allt finns utom orginal fälgar ....... tycker det e synd o skrota ner den | |
|
Har den inga papper så sjunker ju värdet på den ganska mycket. Vad den är värd vet jag dock inte men troligtvis tjänar du mest på att sälja den i delar tyvärr. Var är papperen någonstans då? ///BMW - Was sonst! |
|
| den har stått i en lokal sedan 97 nån gång enligt han som hade den hämtad i tyskland men det var nåt knas med pappren så den vart ståendes .....känns ju lite trist o skrota ner en rost fri e30 alpina | |
|
Jag förstår det. Går det inte att fixa till det där knaset med imorteringen på något vis då? ///BMW - Was sonst! |
|
| det var nåt papper som saknades så det verkar ej gå tyvärr.....hade ju en alpina kaross som man sålde för 2 mån sen det var ju synd =( | |
|
Maximus: Du har brev. Mats |
|
|
Kommer den från örkeljunga, silver med tyg inredning? Såldes senare till Göteborg. Kördes då med 325 papper. |
|
| den e silver med tyg inredning men det e inte den bilen denna har stått i lada-garage i 12 år på öst kusten | |
| det lutar åt o stoppa i motor o låda i min andra e30. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.