|
|
|
|---|---|
Viper89 |
Vad ligger skatten på på en vanlig 324D? Vad ligger den på när det är en 324TD? Är det en ekonomisk bil överhuvudtaget? Bränsleförbrukning? Något lika mellan M21 och M20? T.ex fördelare generator eller vad som helst! Ja, ös på med fakta då jag inte har en aning om hur E30 diesel bilarna är att äga än |
|
E30 324D var den första BMW jag körde. Är du säker på att du vill ha en sån, för de är sega som attan? Måste vara en av de absolut slöaste bilarna jag nånsin kört. Vorsprung durch freude am fahren |
|
Viper89 |
Den är utrustad med alla grejer från 524TD så den går fint säger han som har den. |
|
TD lirar i en annan klass än D, har kört just en E34 524TD och den gick helt OK. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Kolla "tråden" Hur många BMW 324 TD i landet ( finns alltid bland dom mest visade å är en massa sidor lång tråd ) där får du veta ALLT du behöver veta om bilen ifråga (+ en massa övrigt :) ) Har själv ägt 6 E30 D/TD å har bara gott att säga om dom överlag. MEN det måste vara en TD för som sagt ovan så är D en RIKTIGT trög å slö bil :) | |
|
vem vill köpa eller äga en sådan?? |
|
|
Naturligtvis så är en 324 som gjord för att trimmas: Länk Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.