|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Efter att ha gått i tankar om att skaffa en roadster ett tag, och efter att ha sett vad som finns att erbjuda fastande jag för en Z4 3.0 from 2004 med 2.000 mil på mätaren. Nu kör jag inte direkt någon tråkig bruksbil (GTi MKV) så mentalt var jag inställd på att jag nu skaffat en glidare. Men ack så fel man kan ha. Efter att ha "luftat" Z4'an igår kväll på krokiga skånska vägar så kan jag innerligt säga att GTi'n numera känns som att köra en soffa med motor. Att man kunde uppleva sådan körglädje, och sådan kontakt med en bil trodde jag inte. Ljudet både i låga varv som under hård belastning gjorde ju inte saken sämre........ Hoppas ni andra njuter lika mycket som jag av era Z'or även efter ett tags ägande. | |
|
Visst är dom underbara! Man kan inte tycka illa om en Z4 efter att ha provkört en :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| gratulerar :D vad blev det för färg?? upp med bilder | |
| Grattis! | |
| Grattis o välkommen till Z-gänget | |
|
Gratulerar!!!!! :) Njut av livet :) Martin Rydell |
|
|
En liten bild på "stallet" ;-) Länk Det blev en 3.0'a, grå med svart inredning. |
|
| ser riktigt läcker ut :D måste medge att man blir lite avis:P | |
|
Fler bilder Länk Länk Länk Länk |
|
| Snygga bil bilder ! :) | |
|
Vilka äckligt snygga bilder!! |
|
| "Äckligt snygga", haha - ja Svenska språket äro outgrundligt! | |
|
FlashMalmö: det kallas oxymoron... :) |
|
| Så var det hette - tack för det! | |
| grymmt snygga bilder :D | |
|
Håller med, grymt snygga bilder, kan nästan känna din känsla. Visst är det underbart att man kan bli så lycklig av materiella ting :-))) Ha en skön sommar |
|
|
Leksakerna blir dyrare med åren' Mycket snygga bilder på en snygg bil Nu hoppas man bara på en lika ´´snygg sommar´´ Ha de T |
|
|
Grymt läckra bilder! Hoppas Du får mycket glädje med den i sommar! Mvh Janne |
|
|
fick just se länken, håller verkligen med de föregående inläggen, riktigt härliga bilder. har själv en steel greay(ser ut som de) och den färgen avslöjar verkligen de ljuva Z:a formerna.vi ses i sjöbo, eller hur?aske |
|
|
Absolut! Ses i sjöbo! |
|
|
Ah... vill också ha en. Jag vill ha en vit med rött skinn. Och så vill jag ha sommar året runt men det kanske ni har i skåne? :) Ställer ni Cab-åkare av bilen under vinterhalvåret? Min BMW120d: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.