|
|
|
|---|---|
|
Hej, Kollade precis på forumet 5-serien och fann att det tidigaste inlägget var så sent som 23 maj. Jag började då frenetiskt leta efter ngt som sa "tidigare inlägg" eller liknande, men fann inget! Betyder det att inlägg som inte besvaras inom 1-2 veckor åker på tippen? Verkligen synd om det är så.. För det kan ju vara så enkelt att man inte är i närheten av forumet på 2 veckor pga semester eller vad som helst. Hur är det tänkt att fungera egentligen, inte så här hoppas jag?? Mvh Gunnar. Mvh Gunnar, BMW 540IA-93. | |
| Sök funktionen gör att man hittar äldre grejior... | |
|
Jo sökfunktionen funkar ju, men om man bara vill "ströläsa" och se vad man kan hitta så blir det ju svårt, man kanske inte ens är på jakt efter ngt specifikt. Även om man är på jakt efter ett område så vill det ju till att man söker på de ord som eventuella trådar innehåller (tråden /-arna, som man inte vet finns). Många saker har många synonymer och känner man inte till alla varianter så missar man det säkert. Osv osv. Ofta används dessutom slangord vilket gör det svårare. Ren text tar minimalt med utrymme, så jag undrar varför man begränsat systemet såpass mycket, känns snålt (my opinion). För om alla(?) gamla trådar finns, och kan nås via sökfunktionen, så verkar det ju busenkelt att också kunna visa dem direkt på sajten, precis som man hade en gång i tiden. På så sätt försvinner inte "guldklimpar" och nya användare får det lättare att ta till sig, för dem, eventuell ny info. Mvh Gunnar. Mvh Gunnar, BMW 540IA-93. |
|
| Vi verkar ha att göra med en chalmerist, förhoppningsvis en gamble. Själv är jag m94karm. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.