|
|
|
|---|---|
| Som rubrik. Söker en rolig och snabb vagn som drar blickarna till sig för max 60 papp. Kravet är Automatlåda och 4-dörrars sedan. Men man kan kanske rucka lite på det ändå... Förslag? Har haft många BMW så ska prova nåt annat. | |
| En tidig A8 kanske? Eller en ännu äldre Maserati 422? Kanske en BMW 745 E23? Vet inte vad Impala SS av mitten 90-talsmodell kostar? Blandade modeller :) | |
|
Mercedes 600. The way we see the problem is the problem. (?)www.helrätt.se |
|
| Cadillac STS Northstar med Borla sportsystem | |
|
Mercedes kan jag direkt avråda från då det kostar som fan att underhålla eländet. beställde en sticka att mäta oljenivån med igår o den kommer att kosta 981:- |
|
|
BMW 7-serie E38 Audi A8 Jaguar XJ6 ______________________________ //Lövet |
|
| Helt klart en Jaguar XJ Länk | |
|
Bara för att retas: Länk Eller varför inte denna diskret lackerade HGV: Länk Pimpmobile: Länk Northstar av nyare och tråkigare modell: Länk Diskret: Länk :-) /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Tack alla och Henkez: Redan haft en XJR. Det blev En Chrysler 3.5 300M -00. Svart som synden med svart inredning! Tiptronic. Det sitter över 60 knappar runt om i bilen att pilla på. Dimbar makeupbelysning i solskydden var kul också! För att inte tala om stereon på 360w som sväljer 6 skivor i samma "hål" Nöjd med köpet som ni hör. Lustigt nog köpte farsan en exakt likadan, samma färg, samma fälgar. På med en lagom bluddrig slutburk och så har jag pimpat klart kälken... |
|
|
Vad säger man om en Chrysler v7s Bmw tycker själv att de har ett grymt utseende men tycker inte att komforten är där . Blir kanske en sådan fast hgv pga en jätte hund i hushållet tycker att de är skit snygga Lycka till med bilen Och ut och demonstrera mot att vi bara har en max fart på120 i Svedala |
|
| För mig blev svaret på samma fråga BMW 530iAM 2001. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.