|
|
|
|---|---|
|
Hej Har hittat en moped som ser stulen ut, men enligt regnr är den i trafik på en person som bor i Skåne(M står i GBG). Problemet är att namnet är för vanligt för att jag skulle kunna sms och fråga. Vad göra ? Mvh /C | |
|
Lämna in den hos polisen och säg att du vill ha hittelön Jag gjorde det men sa inte att jag ville ha hittelön sa bara att de kunde ringa och tacka Tror du att de gjorde det nä då så nu gör jag mig inget besvär utan hittelön |
|
| Till Polisen och begär hittelön samt gör anspråk på godset , dvs du får den mot förvaringsavgift om ingen saknar den, annars går den till KVD och du får inget alls... | |
| Men, är den registrerad kan du ju få ut adress och personnummer? vad är problemet? | |
|
Hubbe325: det trodde jag med men sms gav bara namn och ort. inget personnummer och komplett adress. /C |
|
|
Regnr : WHZ807 |
|
| Skulle tro att hon jobbar på kommun i Sjöbo. Testa att ringa dit och fråga, 0416-270 00. | |
|
Det var fel Susanne :) Någon som har ett bättre förslag ? Mvh /C |
|
| Har du mail så kan jag maila vem (jag tror) det är, men hon verkar ha hemligt nummer. | |
| Har PM:at dig Lus! | |
|
Gör det :) |
|
| Jaha det kanske var du Slippy som skulle haft PM:t! Skickar detsamma till dig :) | |
| :) Vi har samma data där iaf :) | |
|
Ja, samma som jag har fått fram nu. Får även tag i persnr vi ratsit men inget tel. Mvh Carl |
|
|
Jag jobbar på ett ftg som har en egen databas.. Om ni PM´ar namn så kan jag kolla. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Har namn, adress men inget tel. Gissar att du inte får fram hemliga tel. /C |
|
|
Beror på.. Om det stämmer i basen så får jag iallafall fram en mailmöjlighet. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
mole |
lämna till polis o gör anspråk Den blir din efter ett tag om inge nhämtar den Jag gjorde så med en båt! |
|
En moped, alltså en tjej på 15år? tror inte dom har en telefon reggat på sig.. Lite mer efterforskning så hittar man någon släkting till henne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.