|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Här Länk är en bra sida med info om det mesta som gäller navi. Här finns instruktioner hur man aktiverar birdview samt länkar till var man kan ladda ner OS-uppgraderingar dock vet jag inte om det finns moddade OS-uppgraderingar. ___ //Ulf |
|
|
c14ymOre: servicemenyn ? vad är det hittar inte någonstans att ställa in att jag vill ha birdview? Letar jag fel så att säga? "It's furious to be fast!" |
|
|
Magnat: Gå till 'Set' och tryck sedan på menu-knappen i ca. 7 sekunder så kommer du dit. Välj sedan "Navigation/G |
|
| raphical element" å sätt perspective view" till "ON" | |
|
aha en hemlig setupmeny? verkar coolt. skall prova det senare. Tack för hjälpen så länge. "It's furious to be fast!" |
|
|
Provade att gå in i den hemliga menyn. Längt ner stod det 3D vy av. Klickade på den och det blev 3-d vy på. Nu kan jag se 3-d kartvy i navigatorn. Tack för hjälpen. Nu skall jag bara på något sätt felsöka minstereo/radio som bara tjuter..... men det försöker jag lösa på denna tråd. Länk. Kom gärna med tips om ni har. "It's furious to be fast!" |
|
|
Aha, så du kör min svenne version av firmware... Jo, då står det "3D vy" istället för perspective view :) Kul att du lyckades iaf, även om funktionen är väldigt onödig, man ser ju inge gatunamn när man kör i 3D vy'n. |
|
|
Håller med! 3D ser flashigt ut men det är trist att gatunamnen saknas. ___ //Ulf |
|
|
Kul att kunna vara lite cool med 3d vy iallafall. Man kan ju växla mellan dem lätt nu.... Svenneverisionen har jag nu ja. Den funnkar bra. Det enda är att man är så van vid den engelska verisionen nu efter ca 5 år att man blir lite konfunderad över den svenska nu. |) "It's furious to be fast!" |
|
|
Annars behöver man inte fult svenskt språk i Navi:n . Bekvämare med engelska. men det vet ni väl alla:) |
|
|
Smaken e som baken... "It's furious to be fast!" |
|
|
Svenska eller engelska i menyerna tycker jag spelar mindre roll men att navi-rösten är på svenska tycker jag är trevligt. ___ //Ulf |
|
|
Tjenare på Er! Tänkte väcka denna tråden och se om det är någon som har V31 eller V32 moddad med svenska att dela ut! MVH Johan |
|
|
nattläge och annan logga är ett annat trevligt tillskott..bort med den tråkiga --bmw--- loggan..kör med M3 logga i 4D-cinema Som Programmer säger så är den svenska navirösten de viktigaste..sen att även menyerna är det,är en bonus:). Ett tag hade jag som *test* navispråket på ryska:):) Länk |
|
| menar navirösten på ryska..da svidanje !! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.