|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som använt en skärm från en skrotad laptop som skärm till dator i bilen? Jag har försökt leta på Länk , men hittar inga svar - bara sura inlägg om att man ska använda sökfunktionen. ...och gör man det så får man en massa sura svar som säger att man ska använda sökfunktionen... Alla tips välkomna! // CLiFF | |
Hjelm |
Det är "bara" att ta reda på vad den vill ha för ström, sortera ut VGA sladdarna från dessa och koppla in.. :) Vill du kolla på nya finns det på Länk |
|
Dessvärre, om jag fattat rätt, så är det ett digitalt (?) kort med speciell styrning för LCD/TFT skärmar som behövs. Har du provat? Jag har tre olika (2 Compaq och en Dell) TFT:er som jag kan prova med, men inga kopplingsscheman :-( Jag kanske kan lista ut vad som är ström men har ingen aning om de andra.. |
|
Hjelm |
Helt korrekt! Fel av mig! De vill ha digital signal, vilket gör det hela lite knepigt.. slå en pling till någon verkstad och hör om det finns någon vänlig själ att fråga.. muta med en öl (brukar funka:) På sajten som jag tippsade om finns det lösa skärmar för innbyggnad som inte blir så dyra (leker med tanken själv) |
|
Länk |
|
| Man tackar! Något att sätta tänderna i... // CLiFF | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.