|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, jo det är så att jag är på jakt efter en M-tech ratt till min 540. Provade förut från en polares m5:a och den passade fint, så jag köpte en via powerbörsen. Fick hem den och skulle montera men den passade inte till min stora förvåning. Har för min att den jag köpte hade ett "djupare" nav och att själva ratten hade en större diameter. Är det så att det finns olika versioner på den ratten? Tack på förhand Mvh ------------------------- "En bra förare får aldrig möte i en kurva" | |
|
Det stämmer att det finns två olika versioner av den ratten, jag gjorde samma misstag som du (köpte en som inte passade), dock hade ja sån tur att ja lyckades hitta en som ville byta då hans ratt inte passade i hans bil. ratten satt även i E30 och E36 har ja för mig, så antagligen är det så att din ratt passar någon av dom modellerna. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Måste vara till E36 du har fått tag på då. Jag har en M-tech-ratt från M5 i min E30 och den passade perfekt. ///BMW - Was sonst! |
|
|
okej,får tacka för svaren. va som jag misstänkte då. Har iaf fått ratten såld så nu fortsätter jakten på den mindre versionen. Tack igen för snabba svar. ------------------------- "En bra förare får aldrig möte i en kurva" |
|
| Jag har någon form av sportratt, ser ut som original 4ekrad fast med röd/blå sömmar, knölar på ratten samt lite annan airbag. Sitter på min 540 -94, är du intresserad så är den tillsalu. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.