|
|
|
|---|---|
jeppe_L |
jag har kollat redan.och det värkar som sladdarna från högtalarna går framåt i bilden....e det möjligt att det sitter där fram då alltså? |
Donk |
Har tyvärr inte svar på din fråga men undrar om det verkligen sitter slutsteg på alla E36? Om det nu skulle sitta ett steg i min 316 så kan det inte vara särskilt effektivt för ljudet är minst sagt kasst.. |
Donk |
Har tyvärr inte svar på din fråga men undrar om det verkligen sitter slutsteg på alla E36? Om det nu skulle sitta ett steg i min 316 så kan det inte vara särskilt effektivt för ljudet är minst sagt kasst.. |
jeppe_L |
det e det jag inte vet...så jag undrra om det e nån som vet? |
|
På de flesta modellerna sitter slutsteget i bagaget på vänstra sidan under sidoinklädnaden. Det kanske finns undantag. Det är rätt lätt att kolla, bara att lossa klädseln och kika. Mvh |
|
jeppe_L |
var på vänstra sidan? e det bara bakom klädseln, elelr ska man ta bort nåt mer???? för att jag drog bort den vänsta sidan.men där va inget:( |
|
Brukar sitta bakom hjulhuset och bakljuset. Dvs om du lossar klädseln och inte ser något slutsteg direkt, så har du troligen inte något. Är det originalradion i bilen? Mvh |
|
jeppe_L |
okej..då har jag antagligen inte något:(.....jag har ju satt i en cd och ett extra slutsteg till baslådan.det e det enda jag har ändrat.......men om jag inte har nåt slutsteg, var går kablarna ihop då? |
|
Förmodligen går de direkt till anslutningskontakten bakom stereon i instrumentpanelen. Jag tror att BMW:s slutsteg enbart fungerar med originalstereo. Mvh |
|
jeppe_L |
okej....de e konstigt för attdet var inga problem att bara byta stereon...... anledningen till att jag vill veta e, att jag ska dra om kablarna som går till hatthyllan, ocg dra dom in i bakdörrarna istället..för jag ska sätta i högtalare där istället, för jag har dratt upp basrör igenom hatthyllan där det satt hötalare innan... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.