|
|
|
|---|---|
| Hej jag tänkte byta ut den nedre "läppen" på min orginal bakspoiler som sitter på en Bmw 325i -92, Men trodde att det bara var "läppen" som var skillnad på original och M3 bakspoilern. Men har läst lite på forumet nu och det verkar som folk som monterat ditt den läppen inte har varit speciellt nöjda. Är det inget att sata på eller? Vad är det igentligen för skillnad på original bakspoiler och M3 bakspoiler? Vad jag kan se så är det inte någon skillnad mer än läppen. Men kanske är M3 spoiler lägre osv? Tänkte även höra om det är möjligt att modifiera original bakspoiler till en M3? Eller det är enklast att köpa en original M3 bakspoiler? Tacksam för svar! | |
| En M3:a har bräddade bakskärmar som gör att den spoilern har lite andra vinklar för infästningen som jag har förstått det.. | |
|
E36 M3 har samma kaross som övriga E36. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Mm att de har samma kaross visste jag redan, men Bakspoiler lär ju skilja sig lite emot de som sitter på en 325:a tex. Vad jag kan se så är den lite längre samt att den har lite andra former. Så det blir väll att försöka få tag på en original m3 bakspoiler senare i framtiden. | |
| Någon som har köpt och monterat en m3 diffusor till tex en 325:a? Isåfall skulle jag gärna vilja se bild på hur det ser ut. Är sugen på att köpa en sån till min orginala bakspoiler. Men ser det förjävligt ut samt dålig passform är det ju bara bortkastat. | |
|
Du skrev först att M3 hade andra bakskämar, det har den inte. Det är bara plasten som skiljer. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Få ursäkta att jag inte så att du hade en E36:a.. Trodde det var en E90 M3:as bakspoiler det var tal om.. Men på en E36 så ska det vara samma infästning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.