|
|
|
|---|---|
|
Har sökt men inte hittat nåt, frågan är hur fan får man loss grillhalvorna runt strålkastarna ?, får loss dom i ovankant, men sen är det stop, vad gör ja för fel ? anledningen till att dom ska väck är att dom ska lackas då tidens tand gjort dom dassiga, det gäller fronten med de smala njurarna, om det hat någon betydelse, tacksam för svar ! Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk | |
|
sitter små plast skruvar i underkant på sargen runt lysena. och även ute i kanterna. Har för mig att det va så på min 540 iaf. Mvh ------------------------- "En bra förare får aldrig möte i en kurva" |
|
|
Ok ! tycker ja letat efter skruvar där men inte hittat nåt, ja får kolla igen. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Länk _________________ I luv my Beemer ! Länk |
|
| om du plockar lös fronten som sitter i 4 bultar bakom listen så är det mycket lättare enligt mig att fålös dom. Fronten i sig är inga problem heller att montera lös :) | |
|
Bort med plastlisterna runt kofångaren. Där ser du fyra bultar, veck me dom å ut me kossan. Sen så ser du hur du ska gå vidare. BMW Först och främst. |
|
|
Du måste ha dän hela grillen för att få bort sargen runt strålkastarna. Du måste i sin tur ha dän kofångaren för att få dän grillen. Slutligen sitter sargarna med 4 plastskruvar upptill och nertill samt en plåtskruv in i skärmen. |
|
|
Tack för alla svar ! låter ju lite overkill att man måste demontera stötfångaren men är det de som ska till så. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
| kanske låter overkill som du säger men den är lös på 2 minuter så några större ingrepp ska inte behövas.. :D | |
|
Det låter bra ska ge mig på det i helgen. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.