|
|
|
|---|---|
|
...blev färdig med mitt "projekt fjärrkontroll" idag och det blev inte så dumt alls. Har tröttnat fruktansvärt på allt vad rattfjärrar heter så nu skulle huvudfjärren byggas in i ett mittarmstöd. Jag köpte ett armstöd på need for speed för 1600 spänn (vafan, går det år skogen är det ju faktiskt inte värre än att det går att skaffa ett till eller bara skita i det då det egentligen inte ska sitta nåt armstöd i GT'n) som jag började plocka sönder och efter ett antal timmars filande, sågande och slipande blev resultatet så här: Länk Länk Funkar kalas och blev ju inte så illa. | |
|
Länk Länk SKA DET VARA! =) |
|
|
snyggt.... *Allt eller inget* -Önskar byta sin pårla mot kombi, maila förslag- |
|
| händig kille :) | |
jeppe_L |
snyggt.....hur fik du det så bra i kanterna? |
| det fick jag inte =( funderar på att sy på en bit vinyl på bakkanten. eller inte... | |
jeppe_L |
okej.,det ser ju bra ut på bilden iallafall:) |
|
Så... Hur ergonomisk är den?? jag har inte riktigt koll på hur armstödet sitter men hamnar inte fjärren lite långt bak, så att man måste böja armen på nåt konstigt sätt för att komma åt?? I övrigt så ser det ju riktigt "flott" ut, och placeringen medför ju att även den som sitter bak kan böja sig fram och byta låt, eller höja volymen... Om det nu är en fördel?? Vart har du hittat kolfiber panelerna?? Och är dom lika snygga i verkligheten som på bilderna?? /danne |
|
| Ehh, kolfibret? Det är äkta kolfiber, inga smäck klistermärken och sitter orginal i samtliga GT bilar. Dom e snorsnygga, ja. Ergonomin e det sådär med, man får ju böja tillbaka armen en del. Det var mest ett kul projekt, aningen overkill, för syns skull men ska man ha en riktig fjärr så finns det faktiskt ingen annan stans att ha den på. I min gamla E36:a hade jag den "snett framför" pekande uppåt men då kom den nära växelspaken. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.