|
|
|
|---|---|
|
Tjena helt ny på forumet,hoppas jag skriver i rätt avdelning. saknar en förteckning över säkringar i min 530d touring e61a.någon som har tipps på var man hittar detta(förutom BMW) | |
|
Vad vill du ha för någon sorts förteckning det ligger en orginal i bakluckan på höger sida vid säkringarna skall den vara på svenska eller vad är problemet Eller har den försvunnit ? |
|
|
svenska vore bra om de finns.jag vet att de ska sitta ett häfte där men tyvär de gör de ej, |
|
| Är det någon som vet vilken säkring som går till torkaren bak? Saknar lista. | |
| Hej, jag hade bara en på tyska men beställde en ny på engelska av en BMW-återförsäljare. Dom kunde tyvärr inte fixa någon på svenska. Har själv problem med värmeslingorna i bakrutan. | |
| Jo jag ska ordna det, tänkte att jag skulle fixa idag så jag får väl dra ur alla säkringar och kolla. | |
| enligt min engelska förteckning Windscreen wipers no: 11,16 och 27. Hoppas det löser sig | |
| det är nog genomföringen genom rutan som kärvar om inte torkaren går. testa med att öppna luckan, låsa spärren med en mejsel eller annat passande föremål och aktivera torkarmotorn. brukar vara det. annars lycka till! | |
| Tack, ska kolla säkringarna, det borde vara det eftersom den la av när jag klantade mig och slog på torkaren när den vara fastfrusen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.