|
|
|
|---|---|
|
tjena har ett problem :) min nyinköpta e30 är lackad alpinvit men det finns ju ett par olika alpinvit, skulle vilja veta vilken jag har, det är inte bilens orginalfärg, förra ägaren vet bara att det är "alpinvit". finns bilder på min profil, skulle vara tacksamt om nån kunde se på dem ev. vilken alpinvit det är? tack på förhand //Ecke | |
Bayer_Aleks |
hehehe du tror väl inte på fullaste allvar att någon kan se va de e för alpinvit färg genom ett par foton? :) Den ende som kan hjälpa dig e den som lackade bilen eller ägaren... |
|
värt ett försök, kanske någon som har lackat sin bil precis som min som vet vad dem lackade den i för kod. finns ingen chans att få tag på lackeraren så.... har nya delar jag skulle vilja lacka men jag får väl prova mig fram antar ja... |
|
|
här Länk har du iaf alla koder. Lycka till! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Bästa måste väl vara att ta bilen till lackeraren så att han får blanda till efter förmåga. Har du ingen färgkod är det ju omöjligt att gissa.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.