|
|
|
|---|---|
|
gav mig inatt ett fett streck längs dörren på min svarta Z3, har ni några bra tips om man inte har råd med självrisken eller vill lämna på lack, finns det nåt vax med svart i eller finns det nån bra täckfärg som blir bra? Eller kommer det bara se skit ut om man inte lackar om? | |
|
Prova med Trafikförsäkringsföreningen: Länk / Mvh Joakim "För den outbildade är ett A bara tre pinnar." / Nalle Puh |
|
|
Fan hvor trist... jeg har andvent ett foretag som hetter Länk Fungere 100%, och et bra pris... vet inte om dom finnes hvor du bor, men kanske.. vh |
|
| Det finns något som heter självriskreducering som man kan teckna till sin försäkring som tar bort hela eller en del av självrisken beroende på vad man har valt för självrisk. Kolla upp om du har detta! Annars så lägg till det! | |
|
Jag kan inte se att en nycklad bil kan bli bra med mindre än en omlackering. Att försöka lägga i färg med hjälp av lackstift är inget jag skulle rekommendera på större ytor än stenskott och smårepor. Något vax eller andra medel för att lägga i områden där färg saknas har jag inte hört talas om. Hur hög självrisk har du med tanke på att du inte har råd med den? |
|
| Hej, får kolla med dom på chipsaway, tror självrisken är på 5000:- och det känns lite surt att lägga på rispan när man skulle kunna köpt ett avgassystem eller nåt annat kul istället. Vad kan det kosta att lacka om bakluckan, det är ju inte jättestort. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.