|
|
|
|---|---|
|
på passagerar sidan går bara rutan upp/ner en liten bit i taget när man trycker på knappen. så ifall man vill ha ner rutan helt måste trycka ett x antal ggr på knappen | |
frazze |
Gör på följande vis....det är helt säkert knappen det är fel på...kolla med att byta ut vä:knapp mot hög:knapp....nu funkar höger sida men inte vänster eller hur....då är det bara att pallra sig iväg till "skrotnisse"( köpa hissknapp ca 50:-beg)lycka till... frazze |
|
Tjena Walle! Detta är inget ovanligt på cupé modellerna. En polare har samma problem med sin 325-93CI han vände sig till en auktoriserad bmw verkstad dom behövde inte äns titta på bilen. Dom sa att det bara va att byta hissmotor då ändläges givarn i motorn pajat. Mvh "Starre" |
|
|
Hej! Jag bytte min hissmotor själv förra året. Det är inget jag gör om kan jag säga. Det var ett rent helvete, då BMW tydligen inte räknat med att dessa ska gå sönder. Utan att gå in på detaljer kan jag säga att vissa delar är popnitade och måste borras väck. Lämna in skiten. Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.