|
|
|
|---|---|
|
225/40/18 fram och 255/35/18 bak på en E36 cab vad tror in om det? Funkar det med 255 or bak? P.S om någon har en bild med style 32 på en E36 cab länka gärna in den då. | |
|
Jag har iofs inte style 32 fälgar men dock 18" på e36(touring) jag har 225/40 fram och det är lugnt... och jag tror att du får valsa ut skärmkanterna bak om du ska ha bredare bak än 245 |
|
|
En god vän till mig hade 265 på sin e36 coupe för en massa år sedan, dock 17" men det skall inte ha betydelse (för omkretsen). Jag har style 32 på min i de dimensionerna du efterfrågar men det är ju en e46. Dock snygga fälgar! |
|
| beror nog mest på et. jag har 245/40/17 bak och de har förhållandevis högt et så 255 med samma et hade nog gått bra. jag har et 50 bak ( m68 ) enligt felgenkatalog. dock är ju min en compact men det borde väl få plats lika mycket på en cab. | |
| det verkar vara et 50 på dina med enligt felgenkatalog. så jag tror det borde gå även om det blir lite tight. | |
|
Länk Länk Vet inte om de är 18", men ändå... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.