|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada m3 fans! Jo jag har en fråga varför har alla m3 bilar haft typ 50 ägare? Är dom så dyra i drift eller tröttnar man snabbt på en sådan bil.. Ni som väljer er för att sälja vilken bil lockar då efter att kört m3. ha det | |
|
Skulle tro att många har bilen en sommar och är inte beredd på att försäkringspremie och slitdels/servicekostnad kostar lite mer än man tänkt sig. Jag har ägt min 3 år men det är mest för att ingen har velat betala för skicket på bilen utan den blir jämförd med de billigaste och då behåller jag den hellre, jag har annonserat den till och från och nu är det fjärde sommaren jag har den och jag kommer ha den ute på annons ett tag till, åker tyvärr bara ca 300 mil/sommar i den vilket är synd på en sådan rolig bil. /Micke Länk |
|
| kollar man vad de e för folk brukar de ofta handla om att den flyttas runt på mamma, pappa,mormor osv osv va så me flera ja tittade på, verkar som de flesta flyttar runt dom för o jaga försäkrings pengar åt höger o vänster | |
|
ah ha! Intressant det uffarn sa det är klart det kan vara så.. Men när man går i tankarna å hitta en fin m3:a så blir man lite orolig med tanke på det micke sa.. Att service kostnaden lite mer en vad man tänkt sig, å säljer bilen till en som är ovetande om kostnaderna som i sin tur säljer den vidare till sist när den kommer till mig som ett vrak. Är det så att det knappt finns några prisvärda e36 kvar eller? Det känns som priset nått botten på dem nu... |
|
|
Det finns fina E36 kvar men som i de flesta fall får man vad man betalar för, billigt kan bli dyrt. /Micke Länk |
|
| Köpte min m3a förra veckan. 1 ägare i tyskland, 3st i Sverige innan mig, alla haft den 3 år var. Bilen är i kalas skick, så visst finns dom men lite svåra att få tag på. Kan tillägga att den ja köpte inte låg ute till försäljning utan ja ringde ägaren o fråga om han kunde tänka sig att sälja. | |
|
härligt att höra! |
|
| jag är andra ägaren på min (svensksåld), men det kostade också, men jag tror och hoppas det var värt det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.