AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.583

Prisbild Sportstolar E34?

Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Vad kan man få för svarta sportstolar (M5) skinn med värme, eljustering och minne till en E34?
Di
248
Dirigo
e34 525i sedan -93
e61
Enbart framstolarna så låter väl 2500-3000kr kronor som ett rimligt pris iallafall.. Du kan säkert få iväg dom för lite mera också med lite tur. Köpte dock mina för 1500kr, då var dom manuella men.
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Ok, vad jag förstår så är väl dessa typ de värsta man kan ha i en E34. De borde ju va värda några kronor iaf. Hamnar kanske en uppsättning på Powerbörsen snart :)
Di
248
Dirigo
e34 525i sedan -93
e61
Jaa, det stämmer nog ganska bra! ;) Man sitter ju som ett frimärke i dom. Men om dom är i toppskicket så lär du nog få en hel del för dom!
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Det värsta du kan ha i en E34 är nog snarare Alpina/Recaro stolar i buffelskinn med Alpina-sömmar. Elstyrda etc. såklart
Gemini__
Skulle snarare påstå att dessa stolar är de mest åtråvärda:

Länk

Om man får plats i dem vill säga. =)
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Ok, förlåt att jag inte är snuskigt insatt i M5 sportstolar =P
Är det äkta M5 (Nappa läder) eller är det som vanligt, standard E34 sportstolar? Skillnaden är endast i läderkvaliten? Och enbart stolar är inte värt speciellt mycket, det skall vara komplett inredning med dörrsidor och baksäte för att driva upp priset. 2500-3000kr låter mycket för enbart stolar.

Stephan
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Det vet jag fkt inte, det är svart skinn :P
Men när du säger de så känns de inte riktigt likadant som buffelskinnet jag har i mina komfortstolar.

Stolarna kommer inte från en M5, är de inte äkta då? :)
De sitter i en 540 jag köpte nyligen, dörrsidorna/handtagen är oxå i skinn. Likaså mittkonsolen.

Frågan är iofs inte lika aktuell längre då jag tänker behålla dem. Men skulle ju va kul o veta.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.