|
|
|
|---|---|
| Vad kan man få för svarta sportstolar (M5) skinn med värme, eljustering och minne till en E34? | |
| Enbart framstolarna så låter väl 2500-3000kr kronor som ett rimligt pris iallafall.. Du kan säkert få iväg dom för lite mera också med lite tur. Köpte dock mina för 1500kr, då var dom manuella men. | |
| Ok, vad jag förstår så är väl dessa typ de värsta man kan ha i en E34. De borde ju va värda några kronor iaf. Hamnar kanske en uppsättning på Powerbörsen snart :) | |
| Jaa, det stämmer nog ganska bra! ;) Man sitter ju som ett frimärke i dom. Men om dom är i toppskicket så lär du nog få en hel del för dom! | |
| Det värsta du kan ha i en E34 är nog snarare Alpina/Recaro stolar i buffelskinn med Alpina-sömmar. Elstyrda etc. såklart | |
Gemini__ |
Skulle snarare påstå att dessa stolar är de mest åtråvärda: Länk Om man får plats i dem vill säga. =) |
|
Ok, förlåt att jag inte är snuskigt insatt i M5 sportstolar =P |
|
|
Är det äkta M5 (Nappa läder) eller är det som vanligt, standard E34 sportstolar? Skillnaden är endast i läderkvaliten? Och enbart stolar är inte värt speciellt mycket, det skall vara komplett inredning med dörrsidor och baksäte för att driva upp priset. 2500-3000kr låter mycket för enbart stolar. Stephan |
|
|
Det vet jag fkt inte, det är svart skinn :P Men när du säger de så känns de inte riktigt likadant som buffelskinnet jag har i mina komfortstolar. Stolarna kommer inte från en M5, är de inte äkta då? :) De sitter i en 540 jag köpte nyligen, dörrsidorna/handtagen är oxå i skinn. Likaså mittkonsolen. Frågan är iofs inte lika aktuell längre då jag tänker behålla dem. Men skulle ju va kul o veta. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.