|
|
|
|---|---|
|
Hej är det någon som vet vad det skulle kosta och om det är svårt och hur jobbigt det är och så där ni vet...... Mvh Chrille | |
|
Priset, på nya spridare till din e23 kan jag inte. Men därimot vet jag hur man byter dom! Det är ganska enkelt, du lossar spridar röret, ev bränslslangarna. Sen är det bara att dra av spridarna och elkablen.Och sätta tillbaks i omvänd ordning. Vad är det för fel på dina spridare? Ev har jag bra spridare liggandes till din bil, vad är det för färg på dina spridare, ohm tal, och nr? MVH Pelle cs4605 |
|
|
Det är inget fel på dom men jag tänkte att bilen har ju gått 30.000 mil nu så det kanske är dax att tas lossa och göra rent/byta.... Mvh Chrille |
|
|
Men jag vet inte den beter sig lite konstigt efter man varvat till den... Står man på tom gång och bara varvar till så vill den gärna gå ner långt under normalt tomgångs varv och nästan dö. Kör man och trycker på och sedan tar det lite lugnt så går den alltid ryckigt som en kamel 10 sekunder efteråt... så jag tänkte att spridarna kunde vara en bov i dramat! Mvh Chrille |
|
|
Men jag vet inte den beter sig lite konstigt efter man varvat till den... Står man på tom gång och bara varvar till så vill den gärna gå ner långt under normalt tomgångs varv och nästan dö. Kör man och trycker på och sedan tar det lite lugnt så går den alltid ryckigt som en kamel 10 sekunder efteråt... så jag tänkte att spridarna kunde vara en bov i dramat! Mvh Chrille |
|
| Någon som vet? | |
|
Fortfarande ingen som kan svara?? Mvh Chrille |
|
|
Hmmm... ingen aning faktiskt... Har delvis samma problem men inte alls lika mycket, så det är inget problem för mig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.