|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har en e39 med 4:3 skärm, MK III-navin, BM24-stereon, CD-växlare och DSP. Tanken är att uppgradera till 16:9-skärmen, MK IV-navin, BM54-stereon och den bästa iPodintegrationslösningen som finns: Frågor: -Fungerar alla 16:9-skärmar med MK IV-navin? -Finns det olika 16:9-skärmar? Tycker alla ser rätt lika ut. = Står det att de passar till e39 så är det alltid samma skärm? -Vill integrera min iPod på ett så snyggt och bra sätt så möjligt. Är det Intravee2 som gäller? -Är det bara "plug and pray" som gäller? "Bara" att handla grejorna och installera? -Tips och funderingar från er alla? Tack på förhand! ___________________________ Min M5:a heter Cosmoskatten ///Motorsport BMWCS medlem nr. 07078 | |
|
Har inte svar på alla dina fråga men här kommer några... Alla 16:9 funkar med både MKIII och MKIV Det finns två typer av 16:9, en som sitter i E39, E38 och E53 (X5) och en annan variant som sitter i E46. Den i E46 är snarlik men som sagt inte samma. Sen är det möjligt att det kan skilja något mellan E39, E38 och E53 när det gäller plastramen runt om? Står det att det är till E39 så passar det alla. ___ //Ulf |
|
| 16:9 och MKIV är plug-and-play! 16:9 för E46 passar inte (tror jag). Tror att Intravee2 är den bästa, verkar oxå vara P&P. Eftersom du har DSP så måste du även ha en 'analog-till-DSP-konverter' som kostar ca $100. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.