|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken tyder så funderar jag på att utöka mitt innehav av BMW.. Har snöat in på att kika på 335ix cupé men det som är så svårt med bmw är att det är just för mycket att välja emellan ... Jag vill ha ngt roligt å samtidigt ngt snyggt .. har ni tips å råd ? | |
|
Om du både vill ha något snyggt och roligt så låter ju inte en 335 coupé alls som något tokigt alternativ. Visst finns det mycket att välja mellan,men det beror ju också på vad du hade tänkt dig för prisnivå samt vilken årsmodell/kaross? För du får ju tex en M3 e46 för samma pengar, om inte mindre en 335 även om försäkringen sticker iväg lite längre på M3:an... |
|
| Kanske en 125i med M pkt? Skön sugmotor och lätt bil = Roligt! :-) | |
|
Varför ix , bara massa tråkig extratyngd, och den blir inte roligare för det. Kanske under vintertid. 125iC, 130iC , 135iC, 330iC eller 335iC hade jag sneglat efter =) |
|
Bayer_Aleks |
Hehehe en klassisk fråga...att fråga andra vad man ska köpa. Ebbe, det är ju bara du själv som kan bestämma det valet för vi andra här kan skriva att du kan köpa M5 eller M6 också, frågan är vad du själv har för krav på bilen, typ prislapp, ska de va glidarbil, familjebil, packåsna, M-modell med 500 hk osv. Allt e upp till dig. Att välja Xi avstod jag själv ifrån när jag beställde min bil förra månaden fastän tilläggspriset va ynka 14,900 kr, för jag tycker de e meningslöst att ha när man bor i Gbg och det snöar inte mer än 2 ggr per vinter, dessutom väger det lite över 100 kg extra. BMW har bakhjulsdrift o tillsammans med antispinn/antisladd så tycker jag bilarna e outstanding att balansera vid småsladd. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.