|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja,killen har bara haft den ett halvår överskriven på sin mor så det är ju en ägare mindre.Jag får väl försöka forska lite. Den du länkar till ser ju riktigt fin ut,ska ta och titta lite närmare på den.(bor i samma stad lite smidigare) Åkte på ett bränn häromdan åkte 25mil för att hitta rostiga dörrar och bakluckan ska man inte tala om. Jo jag fick ut 100 000 inte alls illa. /Björn |
|
|
Utan att veta skick och utrstning på din 530 så tycker jag du fick helt ok ersättning. Tyvärr är det ganska dåligt utbud av fina touringar till vettiga priser just nu. För 2-3 månader sedan tycker jag det fanns mycket mer att välja på. Trist att åka 25 mil för bli besviken, jag brukar själv leta bil inom 10 mils radie, såvida inget extrordinärt dyker upp. Denna 540 Länk borde vara nära dig så kan vara värd att kolla. Kanske ingen pärla och den har gått över 20000 mil, men om allt fungerar och dokumentation finns kan den vara ett ok köp för 70-75.000. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Den sista där såg ju förjävlig ut? vad har hänt med bakljusen på luckan? trista fälgar, sliten inredning. Dessutom ville han ju ha en lågmilare. |
|
| Funderar på att pruta hårt på den härLänk | |
|
Kör hårt den är väl imp. nyligen skulle kolla miltal riktigt noga förarsätet ser lite skumt ut för de miltalet Om det inte varit FET Fritz som ägt bilen |
|
| sakke: 2001 blev jag påkörd i ungefär samma hastighet. Jag fick bara ont i huvudet pga smäll mot nackstödet. Någon vecka efteråt fick jag ont i bröstryggen och röntgen visade att en kota blivit mosad i framkant (satt framåtlutad när det small). Idag har jag stora problem, konstant värk i området. Svar på din naiva fråga: "Därför". | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.