AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.369

Rätt pris på denna BMW 320 M Touring?

Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Hej,

Är det någon här på forumet som har varit och tittat på denna 320? Ser ju fin ut och helt rätt i färg och inredning.

Länk

Mvh
Kristoffer
Ser väldigt trevlig ut - särskilt i den färgen. Dock känns det som priset är aningen för högt, själv betalade jag 119 tkr för en precis likdan bil, med undantag för att min var en import, för cirka två år sedan... Samma miltal, samma utrustning och precis samma pris.
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Ja den ser verkligen trevlig ut på bilderna. Blir nog till att åka o kika på den till helgen.

Som sagt, någon som känner till bilen ifråga?

Mvh
Kristoffer
Sök på Zatzy ang UCARS Eslöv fanns en tråd för nån vecka sedan, har för mig det var denna bilen som några hade varit och kollat på... Inga roliga kommentarer angående firman och bilen.
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Tack för tipset Mats N. Hittade tråden och det verkar ju inte allt för lovande...

Blir till att leta vidare.

Mvh
Kristoffer
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
VARNING för TWB623 !!!
Bilen är skrotfärdig och jag hoppas inneligt att UCARS aldrig får bilen såld. Dryga jävla försäljare till på köpet. usch.

Jag har tittat på den (åkte 35 mil enkel resa dessuom) och fann en jäkla massa lackfel, elfel på elhiss förarsidan, trasig xenonlampa, GROVA repor på taket och bakluckan, och grova repor på kofångare bak, kofångare fram och passagerarsidans bakdörr.
Sen va det en massa andra fel men det kommer jag inte ihåg nu. hade en tråd om detta på Zatzy men den har dom tydligen tagit bort.,
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.