|
|
|
|---|---|
| Någon som vet var man kan få tag på ett par Schnitzer eller kopior 16-17" med 4x100 bulmönster. | |
|
Jag har äkta Schnitzer 16x7,5" på min E30, dock ej till salu. Köpte dom av en kille i Ljungby som importerat dom från tyskland tillsammans med en bil. Har aldrig sett äkta Schnitzer-fälgar till E30 i Sverige förutom mina :-) Länk Fälgarna är i bättre skick nu än de är på bilden. MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 323i 1986 BMWCS[Syd]#4324 www.bmwdriver.cjb.net |
|
| Nej, de verkar vara svåra att få tag på. Men www.gummihuset.se har tydligen kopior till 3-serien. Dock utan info om det gäller E30,36. Skall försöka att maila dem. | |
|
Jag var o kollade priserna för ett tag sen, (här i Finland). Till e30 kostade original schnitzer i 16": svarta - 535€ st. silver - 525€ st. inte direkt billigt... blev nog ingen affär för mig ;) ///air, BMW Club Finland 2150 |
|
|
Tydligen ska dom flesta senaste schnitzer - fälgar finnas i 4x100 eftersom nya mini cooper har den bultdelningen! (har läst de på tyska sidor) så lycka till med "jakten" mvh/ Henke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.