|
|
|
|---|---|
|
Länk Jag har aldrig hört nåt liknande och kan inte heller förstå hur den skulle funka. Va tror ni andra? | |
kilroy |
Vi tror att att det är Matte Kvack som är i farten...:) Oavsett vilket så finns det bara en person som tjänar på detta...försäljaren. Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
TV-shop nästa... ///BMW - Was sonst! |
|
|
Helt fantastiskt, något som alla stora biltillverkare missat och en privatpersson kom på hemma i soffan. UPP till 40% bränslereducering är det lika som telias turbo 3g som teoretiskt ska gå fort men i verkligheten åker rullstol. Men jag lyfter på hatten om det skulle fungera och ingen utveckare av bilmotorer som spenderar mångmiljonbelopp årligen skulle kommit på samma sak. |
|
|
Haha den såg ju skön ut! Lite som den där grejen jag såg nångång man skulle sätta vid luftfiltret som "virvlade" in luften så det kom in mer. Denna verkar ju också sitta vid luftfiltret. Ändrar molekylerna.. jo jo.. Ja kanske vem vet. Så att syret i luften bind samman mer kanske? Mer syre - större smäll. Är väl just så lustgas fungerar? Fast i lustgas är det också mera kväve som kyler motorn så att det inte blir härdsmälta. Så denna mojjäng borde ju i så fall även ge mer hästkrafter. Eller inte =) |
|
|
VoidMain Det är väl självklart att den ger 40% mer hästkrafter och samtidigt minskar förbrukningen med 40%. Vad trodde du? äru knäpp eller ;-) ;-) (om det inte framgår så är jag ironisk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.