|
|
|
|---|---|
|
Mycket bytande nu: ska byta pre-katt-lambda-sonderna (M5 E39 -99): Vet nån om det är Bosch 13477? Tänkte köpa via Amazon, och INTE via BMW. Skilland i pris? Kostar 2200SEK/st (går åt två stycken) på BMW, och ungefär $50/st på Amazon... Men man vill ju inte köpa FEL modell... | |
|
...eller har nån beställt härifrån: Länk ? £142.60 för 2x främre (=1800 SEK). Rätt ok. |
|
| Ja det ÄR 13477. Har beställt (väntar) från pelicanparts.com (+ lite annat), ca $60 styck. | |
|
Hej! jag kan säga såhär Bltema lambda för 399kr funkar lika bra.. |
|
| okey nu tänker ni säkert killen är full men jag kör med såna sen 2 mån tillbaka och det funkar prima.. | |
|
Jamen, det var väl faaan! Jag som redan beställt grejorna från UK för 1800 pix. Jag är säker på att Biltemas sond funkar finfint, men tyvärr så tänkte jag inte ens på Biltema igår... Nåväl, jag antar att Bosch original också ska fungera... |
|
|
Det var ju synd,,men men kolla går det att komma undan så gör det för att jag var på väg att köpa från BMW själv och deras egen mekaniker rekomenderade mig att köpa från Biltema.. Men andra sidan Bosch är ju original så det är ju bara plus.. lycka till MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.