|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Inläggen som höjer vingen är inte standard på GT'n, men dock på den amerikanska motsvarigheten; M3 Lightweight. Ordentligt fult tycker jag dock. | |
|
328-Johan: Alla GTs leverades med GT läppen fram + splittern. Flaps bak och distanserna är rena tävlingstillbehör och fanns inte med på tillbehörslistan när man köper den. Detta är grejor som var tillbehör. Dvs ej standard: Elektriska vindutor bak El lucka Stora färddatorn Klima PDC – Park Distance Control Elstolar CD-spelare CD-vxl Larm Hi-Fi ljud Farthållare Mobiltelefon Rollo Mittarmstöd Jag har inte elstolar i min. Det är mkt ovanligt. Jag har inte elstyrningen bak heller. Min har Klima, Hifi ljud, lucka, rollo samt mittarmstöd som är eftermonterat. Mvh Per |
|
|
Hmmm.... Då saknar jag ju bara; -PDC, och det saknar jag verkligen för det hade min 328:a och jag är fullkomligt handikappad utan den =( Trodde jag kom först -96... -Farthållare (har jag heller inte sett en enda GT med) -Mobiltelefon (och vad ska man med det till?) |
|
|
Ja jag har inte sett en GT som har mer utrustning än din. PDC är säkert bra när man bor i storstan. Själv har jag aldrig behövt fickparkera överhuvudtaget! Så för mig spelar det kvitta. Har sett en GT med f-hållare i tyskland. Ja man brukar ringa med telefonen vad jag vet ;) Dem är bara stora och fula ändå! Alla över 9 år har ju egen mobil nu för tiden =) /Per |
|
|
zodiaken, grattis till nya bilen! Man borde nästan slå vad om hur länge du tänker behålla denna, till Augusti kanske?! :-) |
|
|
eraabos: ATG kommer att ha en tjänst där man kan spela på mina bilaffärer snart ;)) /Per |
|
| zodiaken: LOL!! | |
|
Hmm jag hoppas inte han har målat om en GT ? för det står att den är svart... det borde ju tolkas som en dödssynd :( Länk |
|
|
Hej!! Felskrivning!! (tack o lov) Den var iaf. grön när jag såg den sist=) /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.