AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.098

M3 GT

Sida 1 av 2
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
328-Johan !!

Tjenare du funderar inte på att släppa taget om din GT snart ? är så jävla sugen... funderade ett tag på att köpa en M3:a men det känns som att en GT är så jävulskt mycket mer exklusivare och så... sen vet jag att din är väldigt bra och speciellt modifierad.
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
njaaa. släppa och släppa.... det gör jag nog inte förrän jag hittar nåt annat jag vill ha. du kan räkna med annons här på börsen när det blir läge =)
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Okej !

får spana... jag som trodde du hade haft den länge men jag såg visst att du köpt den i år ! nyligen också !

vart nånstans hammnar priset då måntro ? bara så man vet... billigt blir det ju knappast ! ;)
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
priset får bli en överraskning, den dagen.
Wrath: Kikat på denna?

Länk

3486!! mil =))
Såg även att det finns en på Bytbil.com som har gått 1461 mil. mums mums?
Steffe
Den på 3500 mil är nog såld tror jag....tror någon här på forumet blev lycklig ägare..;-)

Tror bestämt den kan ses på BMW Sport Club´s banträff på Gelleråsen 6/7
Stämmer bra det. Det är jag som köpt den bilen.

Kan ses på Gelleråsen. Men kolla innan körningen för efter vet man aldrig hur det ser ut ;)
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Asså han som sålde den som gått 3.486 mil måste ju köpt den ny har svårt att tro att en sån gammal bil bara gått så lite !
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
hmm den som hade gått 1461mil verkar ju helt otroligt
typ 200 mil per år... iof det är ju ändå inte en vardagspråm så att säga ;) men ändå !!!
wrath: Du kände att du var tvungen att prata skit så fort du såg att ngn köpt den???

Snacka inte så mkt innan du fått info:

Det är en ägare på 58 bast 95-01 och sen han jag köper den av. Det finns papper på allt även avställningar på vintern är dok.

Om du inte har sett den hur kan då du uttala dig om milen?
Zodiak: Där ser man! Grattis till en mycket brutal bil iaf. Den ser mycket fin ut på bilderna. Hade jag inte varit så förälskad i Alpina så hade jag lätt köpt en GT. Det är med lätthet den brutalaste M3'an efter E30 Sport Evo'n.
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
-"iof det är ju ändå inte en vardagspråm så att säga..."
-nehe... då är det väl inte det då....

åsså till "zodiaken": Har du dom extra gummiläpparna som kan monteras på bakvingen för bankörning? Har inte sett en enda GT med sådana monterade. Undrar om BMW kan rota fram ett par i nere i tyskland....
328-Johan: Nej

Borde gå att få tag i om man ger sig fan på det.

/Per
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
328: Menar du iläggen som höjer vingen eller menar du en gummiläpp i bakkant på vingen? (en sk. Gurneyflap)

Saknar du downforce bak vid bankörning?

zodiaken: Grattis, verkar vara en "keeper" ;)
_Johan_ : Tackar, jag är ju inte känd för att vara keeper direkt men det känns som detta är rätt ex för mig. Petig som man är.

/Per
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Zodiaken>> nu menade jag inte att snacka en massa skit men blev lite skeptiskt sen 328-Johan sa att det var lika lätt att skruva mil på en GT som vilken gamm BMW som helst vilket jag trodde inte gick utan att man kunde se det...

men den informationen som du gav mig med åldern åp ägaren så tror jag dig...

Lycka till med din GT !!
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
zodiaken: Jag skrev med en liten portion ironi ;)
Sen säger ju skicket på en bil om den gått 3´eller 10´ Det ska skilja på dem milen. Speciellt på inredningen.

Det går att skruva alla bilar. Men det betyder ju inte att alla har gjort det för det.

/Per
_Johan_: hehe..ja jag ska inte säga för mkt. Men jag måste försöka skärpa mig lite. Det funkar inte att byta bil så ofta. Det blir lite jobbigt.

/Per
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
zodiaken> Ja, ja menar Gurneyflap:en eller Gurneyflapparna för det är väl en till den övre vingen och en till den undre om jag inte minns fel. Ska kolla i GT instr. boken. Det hade varit nice att ha dom (om allt annat är komplett och fint skött och så där, som det ju är). Undrar om bilen levererades med dessa till vid uthämtningen.... Min GT läpp (eller rättare sagt hela det "GT systemet" som sitter i M3 fronten har efterbeställts till min bil, det har jag papper och sprängskisser på. Man kunde nog beställa bilen utan en del grejjer. Jag har sett GT bilar som är lååångt från fullutrustade, inga elhissar bak, lilla datorn osv. Jag har elstolar i min, har du? Det är inte helt vanligt. Min är även utrustad med strålkastarrengöring, har jag inte sett på nån annan. Först trodde jag att alla GT bilar var identiska men icke!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.