|
|
|
|---|---|
|
Hej Har sökt runt i forumet men aldrig riktigt hittat på en lösning på mitt problem. Vad jag har förstått så fick e46 en facelift -02 inklusive cupé och cab modellen? Nu till min fråga, jag var förra veckan och tittade på en 330ci -03 som inte har faceliften, den är importerad men ändå det skall väl inte göra någon skillnad? Jag har full historik på bilen och den är tagen i trafik för första gången 2003-03 hur kommer det sig att denna inte har faceliften? någon som vet hur det ligger till? mvh Henrik | |
| Den kan ha varit tillverkad före facelift modellerna. | |
|
E46 coupe och cab fick facelift någon gång under 2003. Är inte säker på om det var i samband med byte till MY2004 (alltså september) eller möjligen tidigare under året. /Johannes |
|
|
Min coupé är tillverkad 23 maj -03 och den har facelift. |
|
|
ah okej tänkte nästan att det var någonting sådant. Så denna kan vara tillverkad i slutet av -02 och tagen i trafik Q1 -03 då har den inte faceliften? 5 dar kvar tills jag får äran att åka och hämta hem den till mig, kommer bli en lång vecka. Tack för det snabba svaren. |
|
| Jag fick en utrustningslista av BMW, o det är där jag fått datumet ifrån. | |
| tittade precis på utrustningslistan och den är tillverkad 18 feb -03 så skiftet var nog i mars då. | |
|
Misströsta inte, jag tycker att coupen såg bättre ut innan faceliften, alla linjer passade ihop på ett mera harmoniskt sätt. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
jag misströstar inte :) jag längtar och väntar tills på fredag då jag får ska hämta hem den och undertiden står den och ser arg ut i bilhallen. Så här ser den ut(Dåligt taget kort, ska upp med riktiga bilder när jag får ta med riktig kamera.) Länk |
|
|
03-03 fick e46 coupé och cab facelift. //Jesper BMW - Better Make Way |
|
|
Snygg! Shadowline med, fast det ingår ju i M-paketet, ovanligt på coupeer. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.