|
|
|
|---|---|
518i slow mobil |
Hur många har chans att komma dit? Vore skitkul att träffa lite folk som älskar bmw... Tänkte vid tennishallen runt 22.00! 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
icke att förglömma att det är En dag på strippen på Tullinge då den dagen... Fast inte på kvällen som du skriver att träffen äger rum! Ska det vara på det viset?! |
|
518i slow mobil |
Vet att det e det. Tänkte att man kanske kunde diskutera dagens händelser då! Och prata allas favoritämne, BMW... 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
Jag tror att e28 registret ska köra träff då med.Jag kommer då,jag visste inte om att det var träff nu i lördags (igår).Var på tullinge och kollade rattlåsracing.Mvh Micke bmwcs nr:4911 e28 reg 233. micke 66 e28 |
|
518i slow mobil |
Det e jag som håller i E28 registret... Jag som anordnade den träffen! Men det var ltie folk där i lördags som tyckte jag skulle kolla här med! Alltid kul med lite folk! Du missade något i lördags, det va skitkul... bara 3 som kom, men det va trvligt folk iaf.. E28, real POWER BMW e28 registret #154 www.bmwe28.cjb.net |
|
Jag var där ifrån kl.22.15 och då var det bara jag med e28 där.Jävligt dåligt ordning på den träffen. micke 66 e28 |
|
518i slow mobil |
I princip alla som skulle komma tappade lusten, och jag blev sjuk... E28, real POWER BMW e28 registret #154 www.bmwe28.cjb.net |
|
Damn it såg inte inlägget förräns nu;( Låg hemma och slappade igår kväll... kanske det blir mer träffar? /Magnus Beast no.7 |
|
518i slow mobil |
Jo... Det ska komma fler träffar, jag måste bara bli frisk och så måste jag samla ihop lite folk... E28, real POWER BMW e28 registret #154 www.bmwe28.cjb.net |
| Jag är en jordbo, Jordbro, Jordbro kommer jag ifrån... | |
| Jag va där kl 22..:( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.