|
|
|
|---|---|
|
Har ett i-landsproblem, inte jag egentligen men min fru...så.... Ska det vara belysta knappar i multifunktionsratten from -96, den fyrekrade? Finns det alternativ annars? Tacksam för upplysande (!) svar pga husfriden, min e46 M-ratt har nämligen det och frugan vill också ha det. If it works, don't fix it. | |
|
Köp en pannlampa till henne Hahaha men till verkligheten vad har hon för modell av BMW |
|
|
Jag kan inte påminna mig att ha haft lyse i mulitknapparna i vare sig E39, E46, E61, E65 eller E90. |
|
| E39ans rattknappar lyser svagt orange | |
|
Det är en e39 med fyrlänkad airbagratt och knappen för luftcirkulationen. @Gasar-Magnus: det ska alltså lysa...får nog pilla isär ratten och kolla om det är nåt fel som är trasigt... @thom525: frugan är karateinstruktör, 3:e dan. Du får gärna ta den diskussionen med henne själv... If it works, don't fix it. |
|
| Alla knapparna i ratten ska lysa i samma färg som övriga ljuspunkter. | |
STi |
Gäller detta också den grova M-ratten som E46 och E39 har, att dom ska lysa menar jag? |
|
Mina E39 har iallafall lyst funkar tutan så att det inte är + eller - till ratten som inte funkar Jag hoppas att din fru har humor ! |
|
|
Jag har både m5 och m3 rattar, och knapparna lyser när ljuset är på. BMW CS #5206 |
|
| Är det inte svårt att köra med så många rattar Christer? :) | |
| "Frun vill ha nya rattar" var det sist vi hörde... | |
|
S&S: På ebay.de brukar det finnas många. Här är en säljare som har till de flesta BMW Länk |
|
|
Johan! Min bil är både höger och vänsterstyrd. BMW CS #5206 |
|
| Har fint ljus i våran E60's sportratt. | |
|
Tack för länken, jakten är i full gång! If it works, don't fix it. |
|
| Haha blev ju en ganska skojig länk det här! Tänk er melodin i sällskapsresan 1, rattdarattdara! | |
|
Frugan påstår att hon absolut vill ha en sån tjock i skinn, "så det känns att det är nåt rejält att greppa"...själv är jag helt nöjd med hennes originalratt(ar) vare sig lyset är på eller av... I vilket fall har jag pillat isär bilstyret, så nu behöver jag ett nytt... If it works, don't fix it. |
|
|
Håller med Johan H! Mycket rolig läsning. Det sista blev extra kul med tanke på din signatur S&S. För ratten funkade väl? :-) |
|
| Min E39 -99 med original monterad M-ratt lyser icke, vanligt med lamp/diod fel på dessa kanske ? | |
|
Murphys lag har gjort entre´. Originalratten har en knapp som styr friskluft/återcirkulation, funkar det med en ratt utan den eller inte? På BMW var de inte helt med på ett byte men de har ju sin policy... Kom igen nu, jag vet att ni kan! If it works, don't fix it. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.