|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, har lite funderingar på denna bilen. Har provkört den och var väldigt nöjd. Klart ingen X3 men sen skiljer det en heldel i pris också. Några funderingar som jag har är: Panormataket som man kan lägga till är det öppningsbart? Står inget om detta i broschyren. Hur effektiv är 2.2l dieseln (den som jag funderar på) Det som jag kollar på nu är Elegance med ev sun and light = panorma o xenon. Skall man hellre satsa på en Executive med nav o blutoth? Alla synpunkter och info är välkommen! Trevlig helg! When batman takes a vacation he does the Gumball | |
|
Taket är FAST.. Vad menar du med effektiv?? Hade CRV gen 2,5" innan och köpte INTE gen 3 utan köpte Subaru Outback istället för man kunde inte få diesel med läder utan att få original navieländet och allt annat krims krams jag inte ville ha i topmodellen |
|
|
Med effektiv så menade jag verklig förbrukning. Ingen annan som har erfarenheter eller synpunkter? Gasar-Magnus: är org nav o bluetoth och pdc inte bra på Cr-v eller varför ville du inte ha de, eller var det pga prispåslaget? When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Just ja kan ju samtidigt fråga ang färg? JAg har funderat lite på den röda tror den är lite lik bmw Imola, någon som har sett den i verkligheten? Annars så känns det ju som att alla andra Cr-v är svarta eller silvriga..... When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Inget som motiverar merpriset på dryga 40 000:- för en original navi med tveksam funktion ( och urgammla/svin dyra uppgraderingar) och en BT-HF som funkar "sådär " med vissa telefoner som man "tvingar" kunden att ta i stället för att läder blir ett tillval på "mellan modellen" för 10-15' Dieseln går fint MEN CRVn är ett stort vindfång ( och ganska ful numera...) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.