|
|
|
|---|---|
|
Vart kan man köpa M-chassi bakdämpare till en 330Ci års -01? Jag vet att man kan köpa hos en BMW verkstad men jag har typ 8mil till närmsta och de kan/vill inte skicka grejerna till mig. Har kollat på Motornord men de verkar bara ha för bilar utan M-chassi. Nån som vet någon firma som säljer via nätet? MVH | |
|
Bildelsimporten? Autoexperten? Ebay.de? M V H Stephan |
|
|
*Bildelsimporten`s wepshop funkar inte *Autoexperten hade inte bakstötdämpare i M-chassi *Ebay.de har jag aldrig handlat ifrån Tack endån. MVH jimmy |
|
|
Nu ska jag vara lite lördagsjobbig :-) Men det är ju ett rent nöje att åka de 8 mllen till BMW med sin BMW för att säkert få dämpare som verkligen passar bilen och dessutom passar rakt av. Det är ju alltid en liten risk att köpa saker på nätet. Risken att få fel pryl trots allt och sen allt bekymmer med att skicka fram och åter. Jag köper iofs gärna och rätt ofta på nätet men just reservdelar känns ändå säkrast att köpa hos BMW. Har du frågat om dom skulle kunna tänka sig att skicka om du sätter in pengar i förskott?? Det har funkat för mig några gånger (och jag har inte 8 mil till närmaste) men då har det gällt mindre tunga saker. Ja ja, jag ska vara tyst och återgå till vinet..... :-) Trevlig kväll alla!!! Niklas Fransosen |
|
|
Niklas råd är bäst än sålänge =) Det får nog bli så, ska ringa och snacka med dem innan så de får hem grejerna så jag bara kan hämta dem. MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.