|
|
|
|---|---|
|
Romantiska foton i solnedgången en varm kväll på sommaren i Tyskland: Länk Länk Vardagsbilen verkar vara en fin e34: Länk För den som vill se mer: Länk (Jaaa jag vet, ibland råkar man bara surfa snett på internet ;-) | |
|
Usch nu kommer jag drömma mardrömmar, var ju helt inställd på en vacker dam ______ |
|
|
StringEmil är inte lugn. Jag hade hyfsat högt på datorhögtalarn när jag öppnade "se mer" länken. Minnet av den låten och åsynen av killen har blir jag inte av med i första taget. mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
| haha galet=) ska aldrig ha en e31 efter denna bilden...aldrig! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hahaha! Skön herre som gillar bjuda på sig själv. Mvh Patrik |
| Han verkar poppis, jag blev besökare nr. 4.870.632... | |
| Jag köpte en T-shirt i webshopen.Funkade bra. | |
| Det låter som att jag kan skatta mig lycklig som har nätfilter som blockerar åtkomst till sidan här på jobbet... :) | |
mole |
Som sagts tidigare, dessa tyskar......... |
|
Suget efter den där härliga 80-tals Casiosynten blev för svår! ;) Du bist Besucher Nr. 4914505, han har alltså fått över 40.000 besök på en dryg månad... huuu |
|
|
Ni vet väl att String-Emil finns på Youtube nu också? =) Länk |
|
|
Mein gott! Men ändå komiskt med självdistans. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Vilken chock alltså. Den bilden kommer att sitta på näthinnan ett lååångt tag. | |
|
Weeman: Jag håller med dig, hittade denna i en annan tråd? Håll till godo. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.