|
|
|
|---|---|
|
Tjena! jag är intresserad av att köpa en bmw z3 nu till sommaren! Min fråga är, hur lång kan man va som människa? Så det inte drar i huvudet! Om man är 190 lång, kan man sitta som vanligt i stolen då? Tacksam för svar! | |
|
Finns säkert många andra som kan ge bättre svar men min erfarenhet efter att enbart ha provsuttit en är att mina 194cm är något för mycket. ___ //Ulf |
|
|
Halloj! Är själv 190 cm och hade mina tvivel innan min första provkörning. Jag har inga som helst problem med att det drar runt huvudet. Jag kan starkt rekommendera att man monterar någon form av vindskydd bakom stolarna för att slippa turbulensen i kupén. Har stolen i bakersta/nedersta läget och det enda som jag kan anmärka på är att det efter ett par timmar bakom ratten kan börja kännas i benen då man inte kan sträcka ut ordentligt. Allt obehag kompenseras lätt av den underbara känslan och det löjliga flinet man har när man åker denna underbara bil! Det finns flera trådar i ämnet men det bästa rådet är att du själv provkör för att bilda dig en uppfattning om vad det påverkar dig och vad det kan vara värt! /Pane |
|
|
Kan bara hålla med Pane. Är själv 187cm och hade gärna suttit lite längre bak. Har stolen som tidigare sagt max bak och längst ner. Men lite till hade inte skadat. Och det ev. obehag kompenseras med dess enorma körglädje!!! Däremot upplever jag inga problem med vind/turbulens, men utan vindskydd är det RIKTIGT jobbigt. (Har testat). Min Z3. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.