AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
907

Köpte en bmw 328i e36 touring idag!

Se
21
Sebbe_
520dA Touring -08
Som rubriken säger! Har aldrig varit så nöjd med en bil! Riktigt fint skick är den i och den går som ett skott ;) Kommer ha kvar denna länge och i orginalskick!

(Ny på forumet förresten)
Grattis! jag går också i tankarna på att köpa en touring! eftersom coupe/sedan är mer slutkörda känns det som. och dem som fortfarande är fina kostar 50'.
tornet
Härligt!

Finaste motorn tycker jag! Önskar jag hade en fin touring jag med! :)

Välkommen till forumet förresten!

mvh tornet
tornet
Uppa lite bilder på den!

mvh tornet
M3
380
M3Crille
328 Coupé -97 (Turbobygge)
Härligt me fler som kör touring!! :D Trevlig vardagsräser! Utr, färg, mil osv.. Självklart vill vi alla se bilder! :D Själv så håller ja på o gör om min 328 touring till "något" mer än original.. ;)
Gratulerar! När jag tänker efter så är faktiskt en touring den vettigaste E36:an. Som Oscarr sa så är de andra modellerna oftare slutkörda, och så är touringen mer praktisk på köpet. Dessutom så har du köpt den bästa motorn som gick att få i en E36, bortsett från M3 förstås.

Hoppas du får ha den i många roliga år!

Får man fråga vad du gav för den?

Vorsprung durch freude am fahren
M3
380
M3Crille
Jasko76; helt klart e touringen en vettig modell! Att d e näst bästa motorn i modellutbudet förutom M3 löser ja genom att bygga modellen som bmw "glömde": M3 E36 Touring.... :D
Härligt, Crille! Kan se den framför mig. En riktig sleeper, ser snabb ut, men folk har ingen aning hur pass snabb den är... Yeah!
När den här sabla krisen är över ska jag skaffa mig en E36 att leka med.

Vorsprung durch freude am fahren
Visa användare
1.589
bag
BMW CS #08225

E36 316i Compact -99
E34 520i Touring -94
E46 320iM STCC Edition Sedan -04
de glömde ju bygga m3 compact också. vore nice och bygga en sådan.
Visa användare
561
Travel-In-Style
330iAT -02
M3 Coupé -01
540iAT xDr -23
Grattis till vagnen.

Sechs macht Spass!

Mina bilar: Länk
Sa
519
Salesman
330e Touring -21
325 E90 -05
2002-71

Porsche 993 -94
Grattis Sebbe!

Det var trevligt att göra affär med dig. Roligt att du uppskattar kärran, har försökt hålla den i bra och omodifierat skick.
Hoppas bilen tjänar dig lika väl som den tjänat oss!

Med vänlig hälsning

Mats
M3
380
M3Crille
Jasko76; har mkt kvar o göra men förhoppningsvis så e den klar inom en 2 månaders period! Kika in på min sida/projekttråd på garaget för mer info för alla som e sugna: Länk. så slipper vi o kapa trådskaparens tråd mer.. ;)
länken fungerade inte för mig..... grattis till köpet.. e36:orna är grymma
M3
380
M3Crille
Hmm.. länken funkar inte för mig själv heller! :S Denna ska funka iaf (hoppas ja): Länk

Annars knappa in garaget.org/Crille-76 sen finns där både bilder o projekttråd! :)
cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Fattar inte hur man kan köpa en touring, har alldrig gillat touring. Kommer säkert få skit för detta men men =)

BMW
Först och främst.
M3
380
M3Crille
Ja har haft en drös coupeér o limo av div Bmw men nu "kräver" livssituationen en touring o inte mig emot! :) Fina coupé o limo´s ser man "överallt" men en vrålfin o välskött touring, gärna me M-optik, växer inte på träd direkt!! Att dom oftast e betydligt lugnare körda gör inte saken sämre för min del! Men för all del.. Ja saknar min förra M3 coupé VARJE dag.. Otroligt vackra linjer på en coupè! :)
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Touringarna är helt underbara de ;)

//Bjersér

BMW - over 300 (s)miles/hour
Se
21
Sebbe_
520dA Touring -08
Får tacka så mkt! Oväntat många svar jag fick :D

Ska lägga upp lite bilder snart när jag tvättat den åså! Gav 34 tusen för den Jasko, absolut toppskick! Köpte den av Salesman här på forumet som tagit hand om den väl! Och ja den kommer förbli helt orginal :) Jo den är verkligen praktisk osv, tycker även e36 touring är skitsnygg! =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.