|
|
|
|---|---|
|
Jag är på jakt efter en kofångare till min 320 90 års modell diamantsvart cab Det är nämligen rosten som har som ätit upp sidoplåtdelar på kofångaren bak. Så min fråga är om det är någon som har eller vet någon som har en diamantsvart kofångare hemma? En följd fråga bli om kofångaren är 3 delad så man bara kan ta enbart sidostyckena eller måste man byta hela kofångaren? Vet någon om touring modellens kofångare passar? Vore mycket tacksam för svar. Mvh Fritz | |
|
90ans cab? är det facelift bak på den? |
|
|
Nej det är den gamle kofångaren jag är ute efter. Har du en sådan Tim? Talade med BMW Förenade bil i fredags och tydligen kan man beställa sidoplåtarna för 1255:- st. Så om ingen har en kofångare så får man kanske gå den vägen i stället. Mvh Fritz |
|
|
tyvär har jag inte det.. men det borde du kunna hitta på ngn skrot, de äldre kofångarna är väl inte lackade utan är kromade? då spelar det mindre roll vilken färg bilen har. men skulle de vara lackade så skaffar du bara begagnade och lackar om dem då nya även måste lackas om. |
|
|
Min är lackad men du har helt klart rätt i att jag måste hur som lacka om den. Vet du vilka av e30 modellerna vars kofångare passar? Har nämligen fått napp på en touring kofångare men jag vet inte om den kan passa. Vad tror du? Mvh Marcus |
|
|
alla touring bilarna har väl de nya fångarna så likadana är det inte. frågan är dock om det är samma fäste till de 2? jag tror faktist inte det alla e30is innan -88 är det du söker tror jag |
|
|
ngn kan väl bekräfta då jag har en massa tror i min text :D lycka till |
|
|
Tack så mycket för svaret Tim... Mvh Fritz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.