|
|
|
|---|---|
markus00 |
Jag tror jag har stora ljudpaketet i min E34. Sitter det något slutsteg i bilen någon stans isåfall?? Annars har jag en Alpine CD-växlare men huvudenheten är bara på 4x25 watt och jag kan få ett ganska hyffsat tryck i bilen så jag tror det finns något mer. Om det skulle finnas ett slutsteg var brukar dom finnas då?? |
markus00 |
ingen som vet? |
| Har för mig att det brukar sitta ett orginal slutsteg antingen till höger eller vänster i bagagerummet mot bagagerumms väggen till. Så är det i alla fall i E32:orna med stora ljudsystemet, värt att kolla efter där. | |
markus00 |
ska göra det har inte kollar bilen så noga har inte haft den en månad än |
| Det sitter ett slutsteg till vänster i bagagerummet, innanför tygsidan. | |
|
Jag har inte heller hittat mitt slutsteg... På vänster sida i bagage rummet har jag endast en telefon modul (stora Locket...) Sitter det längre fram? C-YA! |
|
Imran |
Att det ska vara så svårt att hitta sitt slutsteg!? Jag hittar inte mitt slutsteg heller, börjar bli riktigt tokig. Den finns inte i bageutrymmet på vänster sida. Kan den finnas nån annanstans? Imran |
|
Dandelue: Slutsteget sitter precis där du säger fast på baksidan av den plåten du ser när du öppnar luckan. Denna plåt sitter med några plastmuttrar. Slutsteget sitter alltså i vänster bakskärm. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Tack Micke! Äntligen!!! Man måste ta bort innerväggen i utrymmet! Det krävs ett touring proffs alltså! Vet du möljigen hur många Watt det ligger på också? H U M A N R A G E |
|
|
touringproffs?! jo man tackar... Vet inte hur många vatt det är på men om jag inte missminner mig så satt det en klisterlapp på det med info. Bara att skruva loss och kolla. Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.