AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.451

Vad tycker ni om denna bmw m3 lite sugen faktiskt

To
4
Tony_84
bmw 325
Är det lagom pris för denna bil ??
En länk underlättar
To
4
Tony_84
bmw 325
Ja juste här är länken

Länk
jag har själv haft en 97a e36 m3. köpte den för 150k för 2 år sedan på kostad endel. bilstein dämpare. ljudbygge. 19"fälgar. nya lampor runt om osv. lyckades med nöd å näppe få ut de pengarna jag gav efter ett byte. dålig respons tyckte jag det var åxå när jag hade min ute. cabbarna är nog inte lika heta. Jag personligen skulle inte villja ge mer än 120 för en sådan cabb idag.

MEN den du länkade till såg fin ut och är den bra i motor å låda kan de vara värt lite extra. 130 kan du nog få den för ? :P
om jag va ute efter e36 m3 hade ja gköpt denna direkt Länk
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
c42ux, SMG 1 är ingen höjdare.

Den växlar inte alls som SMG II och det är inte ovanligt att den orsakar en del problem. Blir dessutom svårsåld den dagen man ska avyttra den,
To
4
Tony_84
bmw 325
Jag själv har läst om just smg låda på en m3:a
det stog att den manuella är mycke bättre än smg:N
rätta mig om jag har fel.
:)
Beror ju på vilken SMG-låda vi talar om. Pratar vi till E36 så är det ju SMG I vi pratar om och i så fall så är det ganska tydligt att den manuella är att föredra då den första generationen SMG dras med en massa problem med hydraulik osv...

SMG II är å andra sidan en riktig bra konstruktion och helt jämförbar med manuell. Här är det den berömda baken som avgör..

mvh
Dennis
Limo är ju fula :S
sj
588
sjobusen
420d GC -16
Z4 sDrive 35i -10
Inget fel på smg 1 så länge den funkar.
Körde på bana igår med min för första gången.. vilken fröjd det var :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.