|
|
|
|---|---|
|
Länk Finns den med manuell låda i Europa? | |
|
Den har aldrig sålts ny i Europa med manuell låda. ___ //Ulf |
|
| I USA kan man få den med manuell låda så den lär vara importerad därifrån, syns även på ena bilden där man ser instrumenteringen att hastighetsmätaren ser lite annorlunda ut... | |
| Dawwe är helt rätt ute, ytterligare ett tecken på att bilen kommer från landet i väst är att det sitter reflexer på sidorna i kofångaren fram. Om trådskaparen är spekulant rekommenderar jag ett carfax-utdrag innan affären görs upp. | |
|
Förlåt. Smaken är ju personlig, men jag måste ändå säga det: Oj vad HEMSKT fult det är med rött skinn och träpaneler. Det skär sig så mycket att det gör ont i ögonen! Jag menar, rött skinn och alu-paneler är ju toksnyggt och den klassiska direktörsräserlooken svart med mörk ved funkar ju. Ialla fall om man antingen är över 50 eller året är 1995. ___________________________ Min M5:a heter Cosmoskatten ///Motorsport BMWCS medlem nr. 07078 |
|
| Hehe absolut ingen spekulant. Tyckte bara det såg lite roligt ut =) | |
|
kan tänka mej att den e rolig o köra manuell låda + 507hk = bus? |
|
| tycker oxå att knoppen inte riktigt passar in.. jag gillade faktist inredningen.. känns lite porrigt | |
|
Problemet med den manuella M5:an som säljs i USA,är att anti-spinn systemet inte går att koppla ut,och systemet börjar jobba direkt. Annars så klarar lådan inte av påfrästningarna. Detta är ju en kompromiss som BMW tog fram efter påtryckningar från dom Amerikanska återförsäljarna. En av dom Engelska BMW-tidningarna prov-körde den i USA för ett tag sedan,och dom tyckte det fungerade bra mycket bättre med SMG-lådan. |
|
|
Håller med Jerry,tyckte också om inredningen. Verkar ju vara nån mer som tycker om den,den var ju reserverad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.