|
|
|
|---|---|
| Om dom kan sända en dokumentär om Bmw lär ju finnas dokumentärer så det räcker att visas.. | |
|
Maila programdirektören: christina.jutterstrom@svt.se MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 323i 1986 BMWCS[Syd]#4324 www.bmwdriver.cjb.net |
|
järnet |
SVT får inte gynna kommersiella intressen. Om filmen ger en allt för ensidig, okritisk och positiv bild av BMW så riskerar SVT att bli fällda av granskningsnämnden, något som de av naturliga skäl inte vill. För en tid sedan visades det en dokumentär om Lambretta (eller om det var Vespa). Som ett brev på posten kom en anmälan (till granskningsnämnden för Radio och Television) från en tittare och jag tror att SVT fälldes. Detta trots att programmet, i och för sig okritiskt, berättade om märkets framgångar under 50- och 60-talet. Så är spelreglerna för en oberoende public-servicekanal. |
| Discovery har visat några dokumentärer om BMW. De brukar visa alla program minst hundra gånger så det lär nog dyka upp i rutan igen... | |
| Fy fan va dåligt allt ska va, man får inte göra nånting i dagens samhälle... | |
|
Foxracing, lobba mot TV4 istället! Mvh |
|
| Hehe hur kan man kontakta Tv4 då? | |
|
Gå in på deras hemsida, längst ner finns det möjlighet att klicka på "kontakta tv4 och tv4interaktiv". Mvh |
|
Crusty |
Foxracing: Kör du cross ?? |
|
Självklart gör jag det, härligaste som finns vill jag påstå.. Kör du eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.