|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har gått i tankarna nu ett tag på att skaffa coilovers till min bil, skulle vara intressant att höra om någon har erfarenheter av detta på en 330 Touring?...samt mottar gladerligen förslag av modell/märken på bra ställbara chassin. Har ej tänkt köra bana aktivt då det är en brukis men vill gärna ha en modell som man åtminstånde kan ställa höjd och rebound på. / Andreas The power of diesel! | |
|
Du har ju de klassiska Bilstein PSS, KW som kostar ca 12-18.000. Sen har du ju de billigare som K-sport, XYZ etc som är taiwanesiska som kostar ca 8.000:- M V H Stephan |
|
|
Ja, jag känner till dom flesta tror ja, har funderat mycket över Eibach oxå. Har väl inte tänkte lagt ut en förmögenhet på detta men man borde väl få en rätt ok sats runt 10-12" med hyffsad komfort?...ja vill ju inte göra en allt för stor försämring från M-chassiet ja har nu, det funkar helt ok men ja vill kunna anpassa höjden på den...de kan ju vara bra om de finns rebound utifall man måste kompensera om den skulle bli "sprättig" så att säga Stephan - Är du bekant vid en tillverkare som heter BR Racing - Br series, street and track?...verkar lite intressant faktiskt Länk //Andreas |
|
| edit - BC Racing heter dom, Br Series | |
|
Verkar komma från tillverkare som XYZ och K-sport....I övrigt vet jag inget tyvärr. M V H Stephan |
|
|
mm ja såg de ja oxå vid närmare skådning, kanske man ska leta vidare efter mer "kända" märken...man får vad man betalar för helt enkelt! // Andreas |
|
|
Tjo Hej Dags att "bumpa" denna tråd Fråga, en del tillverkare har ej specat just 330D på en del coils (t.ex H&R) i sina listor online, är det nån som har koll på så här "rakt av" om coils avsedd 325/330i bensinare passar på dieseln? Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.