|
|
|
|---|---|
|
Så här långt har jag gjort det som spontant verkar gå att göra. Det är fräscha Xenon, och jag har hittat några bra lampor till helljuset, men jag är långt ifrån nöjd. Extraljus... Det känns ur estetisk synpunkt inte 100 att göra en "E34-touring-lösning" och smälla på 3stora Hella, men jag saknar det ljuset. Nån som sett eller har bilder på SNYGGA lösningar, och vad tycker ni om extraljus på E38an? | |
Gemini__ |
Finns inga snygga lösningar, tyvärr. Skulle dock vara intressant att se en E38 med extraljus monterat, har aldrig sett det tidigare. =) |
| Valet bör helt klart göras med omtanke och omsorg, men inte heller nån biltemalösning med minimalt ljus. | |
|
Vansinnigt fult med extraljus på en E38, jag hade aldrig tänkt tanken. Personligen tyckte jag både ljuset på mina E38 som alla hade xenon var fullt tillräckligt som det var BMW CS #5139 |
|
|
Köp 50w xenon-kit till helljuset. Testade med 35w xenon på helljuset på min E39 och det blev ett jäkla lyft. Annars så är väl det diskretaste en ramp med små ljus som fälls in snyggt, eller ett par av hellas modernare FF ljus ______ |
|
| jag har en liten ljusramp med 4 små lysen....lyser ingentin å ser förjävligt ut,,, är väl bortskämd från 525 an med 4 stora med 50w xenon, skulle montera 50 w xenon i helljuset bara | |
| Extraljus på en E38????? Är du från vettet karl? ;) Varför inte hijackers, en stor vinge på bakluckan och svart solfilm också?? ;) | |
| 6 st stora Hella på takramp då? :) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är ju aldrig fel med extraljus speciellt den mörka årstiden oavsett hur det ser ut, en snabbkopplingsramp i fronten så de kan läggas i skuffen dagtid. Eller som du säger en takräcksmonterat husvagnspolier med intigrerade 6X Hella måst ju vara optimalt :) ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
:) Hade varit kul att se hur det ser ut, tror dock också att det motsvarar "svära i kyrkan", känns inte som denna redan perfekt vagn kan se BÄTTRE ut med extraljus, tyvärr. Lycka till Njut av livet :) Martin Rydell |
|
| ha ha de satt på bilen när ja köpte den, riktigt norrlands kittad 740;) extraljus, drag och dubbla motorvärmare hehe, ska lägga upp en bild på spektaklet när jag kommer hem | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.