|
|
|
|---|---|
M3-Mackan |
Har en fundering om M3an E36. Finns dem i vinröd/Calypsoröd färg? Rykten säger ngt om en sådan i Kiruna. En Sedan? -Mackan- |
| Lustigt, kan inte minnas att jag sett en ända M3 med den färgen. Är ju en poppis färg annars. | |
| Halloj. Hmm, vet inget om ngn sedan i Calypsröd, men DÄREMOT så har jag själv sett en C-röd Coupe´i annons för ca ett år sedan. I Motorbörsen. Har sett ett antal i Tyskland också. Hej svejs..... | |
| Halloj. Hmm, vet inget om ngn sedan i Calypsröd, men DÄREMOT så har jag själv sett en C-röd Coupe´i annons för ca ett år sedan. I Motorbörsen. Har sett ett antal i Tyskland också. Hej svejs..... | |
|
Jag var och tittade på en calypsoröd M3 innan jag köpte min. Men OZ fälgar. Skabbig som fan. /Johan |
|
M3-Mackan |
Hmmm....då finns det alltså Calypsoröda M3 E36 eller? Måste vara ovanliga... -Mackan- |
| Jag ringde på en mörkröd M3-94 för ett halvår sedan. Liknade calypso litegrann men mörkare. Har för mej ett den stod i Motala-trakten. Just det ja! OZ 17 fälgar om jag inte minns fel! Var den skabbig? Tur i så fall, har ju en bit upp till Motala.... | |
|
Tjenare. Fick rota i datorn lite. Är det denna ni menar? Länk /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Ja, LÄTT den! Jag tyckte den verkade nice. Elstolar och lite så... Det jag störde mej på var just fälgarna och nån utrustningsdetalj, nackskydd bak eller vad det var. | |
|
fula fälgar!!!!!!!!!!!!!!!!!färgen oxo.... |
|
| ja gillade färgen. finns det nå tråkigare än diamantsvarta och pippigula bilar? för att inte tala om gaytonavioletta!! okej då, svart e aldrig fel. ;o) | |
|
svart diamantsvart e nästan grått ju!! Johan din gröna e snygg!!! gult e lite trist :)rött passar inte E36 tycker jag smaken e som baken.... |
|
| Snacka inte skit om diamantsvart.... | |
|
jag snackar inte skit om diamantsvartz min e diamants...... de e skit coolt!;) lugn o fin nu!!! |
|
|
Ja det är den. Ja den var skabbig. Rostig... Sen tror jag vanosen var paj för den var slö som fan. /Johan |
|
|
Den har rullat i jönköping innan. Skabbig o fifflad. Jag vet. Ser precis ut som den jag menar. Samma färg o likadan färg. Hoppas att jag har rätt. Det kan ju inte finnas allt för många såna? M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Det är den. Det var i Jönköping jag kollade på den. /Johan |
|
|
Det var ingen pärla. Men snygg färg var det:) M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.