AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
548

Vinröd M3a

M3-Mackan
Har en fundering om M3an E36. Finns dem i vinröd/Calypsoröd färg? Rykten säger ngt om en sådan i Kiruna. En Sedan?

-Mackan-
Lustigt, kan inte minnas att jag sett en ända M3 med den färgen. Är ju en poppis färg annars.
Halloj. Hmm, vet inget om ngn sedan i Calypsröd, men DÄREMOT så har jag själv sett en C-röd Coupe´i annons för ca ett år sedan. I Motorbörsen. Har sett ett antal i Tyskland också. Hej svejs.....
Halloj. Hmm, vet inget om ngn sedan i Calypsröd, men DÄREMOT så har jag själv sett en C-röd Coupe´i annons för ca ett år sedan. I Motorbörsen. Har sett ett antal i Tyskland också. Hej svejs.....
Jag var och tittade på en calypsoröd M3 innan jag köpte min. Men OZ fälgar. Skabbig som fan.

/Johan
M3-Mackan
Hmmm....då finns det alltså Calypsoröda M3 E36 eller? Måste vara ovanliga...

-Mackan-
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Jag ringde på en mörkröd M3-94 för ett halvår sedan. Liknade calypso litegrann men mörkare. Har för mej ett den stod i Motala-trakten. Just det ja! OZ 17 fälgar om jag inte minns fel! Var den skabbig? Tur i så fall, har ju en bit upp till Motala....
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Fick rota i datorn lite. Är det denna ni menar?

Länk

/Edvard
BMW CS # 4503
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Ja, LÄTT den! Jag tyckte den verkade nice. Elstolar och lite så... Det jag störde mej på var just fälgarna och nån utrustningsdetalj, nackskydd bak eller vad det var.
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
fula fälgar!!!!!!!!!!!!!!!!!färgen oxo....

32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
ja gillade färgen. finns det nå tråkigare än diamantsvarta och pippigula bilar? för att inte tala om gaytonavioletta!! okej då, svart e aldrig fel. ;o)
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
svart diamantsvart e nästan grått ju!! Johan din gröna e snygg!!! gult e lite trist :)rött passar inte E36 tycker jag smaken e som baken....

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Snacka inte skit om diamantsvart....
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
jag snackar inte skit om diamantsvartz min e diamants...... de e skit coolt!;) lugn o fin nu!!!

Ja det är den. Ja den var skabbig. Rostig... Sen tror jag vanosen var paj för den var slö som fan.

/Johan
Den har rullat i jönköping innan. Skabbig o fifflad. Jag vet. Ser precis ut som den jag menar. Samma färg o likadan färg. Hoppas att jag har rätt. Det kan ju inte finnas allt för många såna?

M-POWER!!!!!!!!!
Det är den. Det var i Jönköping jag kollade på den.

/Johan
Det var ingen pärla. Men snygg färg var det:)

M-POWER!!!!!!!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.