|
|
|
|---|---|
M3-Mackan |
Jahapp...då vart man påbackad igår kväll. Av grannens unge med en elbil. Rakt in bakre stötfångaren på min bil. Resultatet blev en lite 5 ca vit repa på stötfångaren. Hoppas den går att polera bort. -Mackan- |
|
Annars bara för grannen att pynta va? Han hade väl trafikförsäkring på elbilen hehe... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
M3-Mackan |
De hoppas jag han har...annars får han pröjsa om det inte går bort -Mackan- |
|
Klart att han ska pröjsa om han har backat på dig. Se till så han inte försöker slingra sig, en hel del brukar göra det. //Schnitzer |
|
|
polera inte han ska upp med lädret direkt!!!!!!!!! |
|
|
Kingen: varför säger du så? går det att polera så är det väl bra? så slipper båda onödiga besvär.. m3-mackan blir av med sin kofångare några dagar, sen är det inte säkert lackeringen el likn blev bra. och granen blir ett antal tusen fattigare.. tänk om DU eller ditt barn gör samma sak!? risken finns ju eller hus? då kommer du säkerligen hoppas på att det går att polera bort.. eller har jag fel? slår du upp din bildörr mot en annans så tror du tar fingret o kollar om det går att polera bort repan istälelt än drar fram 3000:- spänn o ger ägaren till bilen... säg om jag har fel.. det är bara vad jag tror..=) /NoFear |
|
| Instämmer... man ska göra det bästa av situationen eller det lättaste kanske man ska säga ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.