|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det bör väl nämnas att personen som säljer Freelandern i den annonsen som Robert hänvisar till är en "gårdshandlare" av något slag. Har sett hans namn i massor av annonser, och han ger aldrig något sken av att driva någon seriös bilförsäljning eller dyl. Men ni har sätt i sak när det gäller hur man bör göra när man skall fotografera sin bil inför en försäljning. Mvh/ Niclas |
|
|
Länk Här är en annons vars bilder är mer lockande alla dagar i veckan än vad några bilder på intetsägande detaljer. Sedan tycker i vart fall jag att TS bild på inredningen inte känns speciellt säljande. |
|
|
Bilen är nu såld. Sista 2 veckorna har det tok-ringt (flera varje dag) och mailen har öst in. Fråga mig inte varför, kan det varigt det vackra vädret o sommarvärmen? Fick till och med bud över annonspriset men då hade jag redan lovat bort den. Såld för begärt annonspris till en mycket trevlig Audi-ägare som numera äger sin första BMW. (Välkommen till träsket! Ska vi slå vad om att han inte kommer gå tillbaks till Audi igen) __ /Chrille |
|
|
Stort grattis och jag och andra med mig som kritiserade din annons får sitta i skamvrån ett tag. ______ Släpp koldioxiden fri |
|
|
Grattis till försäljning till utsatt pris! "Välkommen till träsket! Ska vi slå vad om att han inte kommer gå tillbaks till Audi igen" Jag har ena benet i Audi-träsket och det andra i BMW-träsket, Det tredje benet har jag i VW- och Porsche-träsket... =-0. Alltid kul att byta vettu... ;-) MVH Christofer |
|
|
Grattis till försäljningen!! (Jag kör med AUDI, och är jättenöjd med den) Frasse |
|
| Grattis! Tycker fortfarande att din annons var kass, men dyker rätt köpare upp så... | |
|
"Grattis! Tycker fortfarande att din annons var kass, men dyker rätt köpare upp så..." Tydligen inte då bilen blev såld ; ) Pain is temporary - Pride is forever |
|
| Jo, rätt köpare dök upp, hur skulle bilen annars ha blivit såld menar du? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.