|
|
|
|---|---|
|
Är ju snart dags för sommardäck och behöver nya fälgar men kan inte riktigt bestämma mig. Har hittat dessa Länk Tror ni det skulle passa på en ljusgrön e46a ??? Dessutom däcken som sitter på, bara skit eller??? Tacksam för alla åsikter MVH Rickard | |
|
Jag tycker att dom är snygga men har ingen aning om kvalite vare sig på däck eller på fälg. Själv köpte jag Dotz bara för att det är en fälg man hört bra saker om kvalitetsmässigt. Plus att dom är snygga så klart :) A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. |
|
|
Tycker också dom är snygga men det är väl kvalla som man är lite fundersam över. Ingen som har köpt liknande från dom?? |
|
|
duro däck det e inhet att ha, så fort det e lite regnit då är det kört om du vill köra säkert köp andra däck (kvalite däck) Fälgar är snygga iaf (hur kvalite e vet jag inte doch) |
|
|
Riktigt läckra fälgar, synd bara att de inte har större dimension bak, så man kan få på 255:or BMW CS #5206 |
|
|
snygga, har själv funderat på dom eller IA mesh 2 ett tag men har hittat en annan fälg nu som de kanske blir istället. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk originalhjul med däck för överkomlig peng ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Beställde just fälgarna, blir spännande att få se kvallan | |
| najs, själv beställer jag nog på måndag (för sent nu) sjuuuk sugen på att få hem dom, tyvärr är de minst 2 veckors leveranstid på dom. | |
| 2 veckor! Hur fan ska man kunna hålla sig tills dess??? | |
| hmmm bra fråga, men är det rätt fälgar så kan man vänta, fick höra att de kan ta längre tid nu men men.. | |
|
Jag har väntat 11 veckor än så länge på mina fälgar.... DET SUGER. Så va nöjda om ni klarar er med 2 veckor =) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| skulle inte dom komma i mars Niklas? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.